مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

رابطه افزایش قیمت بنزین و بازار ارز

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

به گزارش اقتصادنیوز، وحید شقاقی‌شهر در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد اهداف و دلایل افزایش قیمت بنزین گفت: هدف نخست اینکه دولت به دنبال کسب درآمدی برای افزایش سهم یارانه نقدی و بویژه پرداخت بسته‌های حمایتی به دهک‌های درآمدی پایین است و دولت در نظر دارد از محل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی به هجده میلیون خانوار بسته‌ حمایتی ارائه کند.

وی ادامه داد: هدف دوم دولت این است که با افزایش قیمت حامل‌های انرژی تا حدودی جلوی قاچاق سوخت و افزایش مصرف انرژی را بگیرد و در پایان دولت به دنبال این است که سهم دهک‌های پردرآمد را از سهم یارانه‌های پنهان کاهش و تعدیل کند.

این اقتصاددان تصریح کرد: چنانچه دولت با تکیه بر بانک‌های اطلاعاتی دقیق اقدام کند، اثربخشی مناسب خواهد داشت. درضمن باید برای مصارف متعادل و متوسط جامعه؛ قیمت انرژی همانند روال گذشته باشد و صرفا مصارف بالاتر از میانگین مشمول افزایش قیمت قرار گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع بار تورمی نخواهد داشت؟ گفت: چنانچه طرح درست مدیریت شود، بار تورمی حداقلی خواهد داشت. به نظر بنده چنانچه مدیریت خوب حاکم باشد و مصارف متعادل همانند قیمت‌های گذشته ادامه داشته و صرفا مصارف مازاد با قیمت‌های تصاعدی باشد، تورم حداقلی و حدود ۲ تا ۳ درصد تحمیل خواهد کرد.

شقاقی در مورد احتمال تاثیرگذاری این افزایش بر بازار ارز گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی نهایتا می‌تواند تکانه کوتاه‌مدت بر ارز داشته باشد ولی ماندگاری ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی