مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

راهبند ضد انتحاری در رفسنجان

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

راهبند امنیتی دفنی

مسدود کننده های جاده‌ای با امنیت بالا، بالاترین سطح حفاظت ضد ضربه وسیله نقلیه را ارائه می‌دهند. این تجهیزات برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز خودروها به یک منطقه ایمن طراحی شده‌اند. این دامنه از مسدود کننده های جاده, تست برخوردبا جسم سخت با وزن 10تن و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را با موفقیت انجام داده اند. این نوع موانع ساخته شده توسط مهندسان با دانش و تجربه گسترده در این زمینه، حداکثر امنیت را با سادگی نصب، خدمات آسان، قابلیت اطمینان، دوام و چند کارکرد ارائه می‌دهند.

راهبند امنیتی دفنی ابابیل

به دلیل سطح امنیتی بالای مورد نیاز از این محصول، این سری به طور گسترده‌ای مورد آزمایش قرار گرفته و برای اطمینان از حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان در طول عملیات شدت بالا مورد آزمایش قرار گرفته‌ است. همچنین مشتری گزینه دیگری برای سایر ترکیب‌های ماژول دارد تا متناسب با پهنای جاده متغیر باشد.

یکی از انواع این راهبند ها راهبند امنیتی مدل فجر می‌باشد که به علت ساختار خاص خود جهت جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری طراحی شده، این مدل از راهبند تولیدی شرکت آگسا توانایی مسدود کردن مسیر از 500 میلیمتر تا 8000 میلیمتر را بصورت یکپارچه دارد و همچنین قابلیت نصب انواع سیستم کنترل تردد و تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر را نیز دارد.

:شرکت فنی مهندسی آگسا

شرکت فنی مهندسی آگسا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده سیستم های امنیتی است که در سراسر ایران به مشتریان سیستم‌های امنیتی خدمات رسانی می‌کند. این شرکت در استان اصفهان مستقر است، شرکت فنی مهندسی آگسا به وسیله ماشین‌های مکانیکی، خطوط تولید مدرن و راهکارهای مبتنی بر فن‌آوری نوآورانه سعی برتولید انواع راهبند های امنیتی و ترافیکی از قبیل انواع راهبند های بازویی و راهبندهای دفنی عمیق و سطحی با بالاترین استانداردهای تکنولوژیکی، تحت شرایط سفارشی با بهترین حفاظت در برابر خوردگی و با سیاست قیمتی رقابتی، اعتماد مشتریان را از سراسر ایران به دست آورده است.

چرا آگسا؟

هدف اصلی ما در این شرکت رضایت مشتریان ماست؛ به همین دلیل است که ما مشهورترین تولید کننده راهبند های ضد انتحاری و ضد تروریستی در ایران هستیم.

گروه فنی مهندسی آگسا مشتریان خود را با مناسب‌ترین محصولات برای متناسب کردن نیازهایشان فراهم می‌کند.

سال‌ها تجربه در تولید و هزاران پروژه تحقق یافته از سراسر ایران به ما آگاهی و توانایی ایجاد راه‌حل‌های امنیتی پیچیده در سطوح مختلف حفاظت و ارعاب می‌دهد.

علاوه بر پیشنهاد استاندارد، شرکت آگسا گیت های نفررو، حصارها و انواع سیستم های  کنترل دسترسی را تولید کرده است. ما می‌توانیم با نیازها و انتظارات مشتریان خود سر و کار داشته باشیم. ما  توانسته ایم رضایت تمام مشتریان  خود را در سراسر ایران جلب کرده ایم.

راهبند ضد انتحاری در رفسنجان، راهبند امنیتی دفنی در رفسنجان، راهبند امنیتی، راهبند بازویی اتومات در رفسنجان، راهبند آکاردئونی در رفسنجان، مسدود کننده های جاده ای در رفسنجان

راهبند امنیتی فجر

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش :مهندس عظیمی

تلفن :09130520955

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی