مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

نصب راهبند امنیتی دفنی در زاهدان

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۴ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

نصب راهبند امنیتی دفنی در زاهدان

راهبند های امنیتی ضد انتحاری با امنیت بالا، بالاترین سطح حفاظت ضد ضربه وسیله نقلیه را ارائه می‌دهند. این تجهیزات برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز خودروها به یک منطقه ایمن طراحی شده‌اند. این دامنه از راهبند های امنیتی دفنی، تست برخوردبا جسم سخت با وزن 10تن و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را با موفقیت انجام داده اند.

این نوع موانع ساخته شده توسط مهندسان با دانش و تجربه گسترده در این زمینه، حداکثر امنیت را با سادگی نصب، خدمات آسان، قابلیت اطمینان، دوام و چند کارکرد ارائه می‌دهند. به دلیل سطح امنیتی بالای مورد نیاز از این محصول، این سری به طور گسترده‌ای مورد آزمایش قرار گرفته و برای اطمینان از حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان در طول عملیات شدت بالا مورد آزمایش قرار گرفته‌است.

آزمایش‌های ضربه  راهبند های امنیتی بر اساس استاندارد bsi انجام شده‌است.که در واقع معتبرترین این آزمایشهاست.

ماموریت ما در شرکت فنی مهندسی آگسا

ما کاملاً درک می‌کنیم که چه چیزی برای ارائه محصولات و خدمات باکیفیت لازم است. هدف اولیه ما مدیریت فعال منابع، محصولات و راه‌حل‌ها برای افزایش مستمر ارزش آن‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شرکت و افزایش ارزش آن‌ها به عنوان یک استراتژی سرمایه‌گذاری منطقی، هم در شرایط مالی و هم در شرایط حفظ کیفیت محصولات می‌باشد.

راهبند های امنیتی شرکت آگسا در 9 تیپ مختلف تولید می شود که در زیر به مدل ذوالفقار می پردازیم.

راهبند امنیتی AG-ZO1800T

  طراحی شده جهت جلوگیری خودروهای

پراهبند امنیتی دفنیا

نتحاری (سبک و سنگین )و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر و به علت داشتم سرنیزه بر روی بدنه این دستگاه قادرند از ورود تانک و خودروی زرهی جلوگیری کنند. استفاده به عنوان سنکگر اتوماتیک و نصب سلاح اتومات از قابلیت های ویژه این راهبند میباشد.

 

مسدود کننده جاده ای  AG-ZO1800T  با عرض ۱ تا 8 متر به صورت یکپارچه. این نوع یکی از رایجترین راهبندها میباشد. شکل ظاهری این سیستم شما می‌توانید در مکان‌هایی نصب کنید که هیچ امکانی برای نصب زیرزمینی عمیق وجود ندارد. ارتفاع نصب‌شده در المان سطح  ۳۴۰ میلی متر است. ارتفاع مانع از ۶۵۰ به ۱۲۰۰ میلی متر متغیر است.

مسدود کننده جاده AGZO1800T حفاظت امنیتی بالاتری را ایجاد می‌کند، که به طور موثر مانع تلاش خودروهای سنگین برای حمله می‌شود. در هر زمانی مسدود کننده جاده به سادگی می‌تواند تردد خودروی عبوری را در  جاده متوقف کند و مسدود کند این مسدود کننده قادر به بالا آمدن در 1.5 ثانیه است.

شرکت فنی مهندسی آگسا

شرکت فنی مهندسی آگسا بزرگترین تولید کننده . عرضه کننده انواع راهبند امنیتی و ترافیکی در ایران با دارا بودن کادر مجرب نصب و تولید فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده و با پیشرفت علم فناوری توان کیفی و تولید خود را بصورت نامحدود مورد افزایش قرار داده است.

از جمله تولیدات این شرکت عبارتند از:

انواع راهبند بازویی الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیک

انواع راهبند امنیتی دفنی در تیپ های مختلف

انواع گیت نفررو و کانتینری

انواع سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر

سامانه ایکس ری نفررو و چمدانیو کانتینری

مسدود کنندهای جاده چیست و کاربردهای آن چیست؟

 نصب مسدود کننده‌های جاده‌ای می‌توانند مانع از هر نوع خسارت شوند.

همچنین این شرکت با گردآوری سایر برندها مانند سیماران، بتا، فادینی، کانه گیت، گلدن گیت، فک، نایس و ... توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را برآورده نماید .

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

شرکت ارمان گستر اناهیتا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955

 

 

 

 

  • ojan gate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی