مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

راهبند بازویی اروپایی در اصفهان

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۵۱ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

راهبند بازویی اروپایی در اصفهان

شرکت فنی مهندسی آگسا برترین مرکز تخصصی تولید انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد در سمنان همراه با تیمی حرفه ای و سال ها سابقه ی درخشان و موفقیت آمیز آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان در شهر سمنان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان خرید راهبند لطفا با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید راهبند بازویی اتوماتیک آگسا با دو سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش مناسب برای نصب در پارکینگ ها، ادارات و سازمان ها،مجتمع ها،شهرک ها،ایست بازرسی ها،و... در شهر سمنان می باشد. ر اهبند های بازویی اتوماتیک آگسا قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد را دارد همچنین این راهبند ها قابلیت نصب انواع بازوی : تلسکوپی، فنی دار، تاشوی 90 درجه و 180 درجه را داراست

کارشناس فروش:امین عظیمی

تلفن تماس:09130520955

نمایندگی فروش و نصب راهبند آکاردئونی در اصفهان

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

نمایندگی فروش و نصب راهبند آکاردئونی در اصفهان

نمایندگی فروش و نصب راهبند آکاردئونی در اصفهان شرکت فنی مهندسی آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد همراه با کادری حرفه ای آماده ی ارائه ی راهبندهای آکاردئونی در شهر اصفهان می باشد یکی از گزینه های مناسب برای کنترل عبور و مرور افراد و خودروها جهت ایجاد نظم و امنیت در ورودی و خروجی ساختمان های مختلف از جمله شرکت ها ، کارخانه ها و غیره ،راهبند های آکاردئونی هستند. این راهبند در انواع مختلف اتوماتیک و دستی ، سبک و سنگین ارائه می شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در شرکت آگسا تماس بگیرید .