مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

راهبند نفر رو مدل میله ای کوتاه

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ojan gate | ۰ نظر

مقوله کنترل تردد فقط در حوزه کنترل تردد خودروها نمی گنجد زیرا در معابری همچون ایستگاه های مترو , هیچگونه خودرویی وجود ندارد ولی به علت ازدیاد جمعیت , باید راهی جهت کنترل عبور و مرور افراد وجود داشته باشد.

اگر بخواهیم برای کنترل رفت و آمد افراد در مکان های خاص همچون مترو از عامل های انسانی استفاده نماییم , ممکن است خطای انسانی بوجود بیاید زیرا ممکن است نگهبان ورودی در زمان هایی دقت کافی را به خرج ندهد و افراد غیر مجاز وارد محیط هایی شوند که امنیت عبور و مرور در آن مکان حرف اول را میزند . همچنین استفاده از عوامل انسانی برای این نوع کنترل ها بسیار زمان گیر و هزینه بر می باشد. پس باید به فکر راهکاری دیگر بود.

در این مواقع سیستم های کنترل عبور و مرور نفر رو گزینه ی مناسبی می باشند :

راهبندهای نفررو انواع مختلفی دارند :

۱) راهبندهای نفررو میله ای کوتاه

۲) راهبندهای نفررو میله ای تمام قد

۳) راهبندهای نفررو پرده ای

 

راهبندهای میله ای کوتاه :

در این مطلب به تشریح راهبندهای نفر رو میله ای کوتاه می پردازیم :

این نوع راهبندها , دو مدل دارند :

الف) کناری

ب) میانی

نوع کناری آن  به این شکل می باشد که دارای یک پایه می باشند و در یک طرف این پایه ۳ میله فلزی قرار می گیرد که هنگام صدور مجوز عبور این میله ها به صورت دورانی به جهت عقربه های ساعت حرکت می کنند و مسیر باز شده و فرد به راحتی عبور می کند ولی اگر عبور فرد غیر مجاز باشد , میله قفل شده و مانع از عبور فرد می شوند. این نوع از راهبندها باید به گونه ای استفاده شوند که یک مسیر کنترل تردد تشکیل دهند به گونه ای که تعدادی از آنها در کنار هم قرار بگیرد یا اینکه یکی از آنها در جایی قرار بگیرد که کنار آن یک دیوار یا یک مانع وجود داشته باشد.

نوع میانی آن دارای یک پایه می باشد که که در طرفین این پایه یک میله (یا ۳ میله به صورت لوله ای و جدا از هم) قرار دارد و برای تشکیل یک مسیر کنترل تردد باید یک راهبند کناری در سمت راست و یک راهبند کناری دیگر در سمت چپ آن قرار بگیرید و یا اینکه در طرفین راهبند مانع یا دیوار قرار بگیرد.

قابل ذکر می باشد که این نوع از راهبندها دارای قابلیت نصب سیستم هایی همچون سیستم های تشخیص اثر انگشت , سیستم های تشخیص کارت و سیستم های تشخیص چهره می باشند.

بسته به نوع محیطی که نیاز به نصب راهبند نفررو دارد , باید نوع راهبند نفررو مشخص گردد.

 

مدیرت فروش محصولات : ۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

برای مشاهده تمامی محصولات روی لینک زیر کلیک فرمایید :

https://hhssoc.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی