مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

فروش تونل ضد عفونی کننده کرونا

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

تونل ضد عفونی کرونا توسط شرکت حافظان حریم سپاهان طراحی و تولید شد،این سیستم در 2 مرحله و توسط مواد ضد عفونی کننده و اشعه یو وی به صورت هوشمند و 360 درجه تمامی قسمت های بدن فرد در حال عبور از داخل تونل را ضد عفونی کرده و فرد یا شی عبوری از داخل تونل به صورت کامل ضد عفونی شده و به هیچ عنوان حامل هیچ ویروسی روی سطح بدن یا اشیاء همراهش نمی باشد.

این سیستم به سه شیوه مرطوب و خشک توسط اتانول 70 درصد و ion salt water  و یا گاز ازون و حرارت فرد را به صورت کامل ضد عفونی کرده و سپس وارد مرحله دوم ضد عفونی یا اصطلاحا استریل میگردد.

در این مرحله فرد توسط اشعه یو وی به میزان استاندارد مورد تابش قرار گرفته و تمام سطوح لباس و بدن فرد که بدون پوشش باشد استریل می گردد.این عمل برای تمام اشیاء همراه فرد نیز به همین شیوه انجام می گیرد.

این سیستم در مدلهای مختلف و با شکلهای متفاوت و با بدنه های متفاوت عرضه شده و از پایه قیمتی 4.000.000 تومان تا 150.000.000 تومان در شرکت حافظان حریم سپاهان آماده فروش و عرضه می باشد.

بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراکز خدمات عمومی دارای تخفیف فوق العاده می باشند.

شماره تماس کارشناس فروش : 

09139889772-09130520455-09130520955