مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

فروش تونل ضد عفونی کننده کرونا

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

تونل ضد عفونی کرونا توسط شرکت حافظان حریم سپاهان طراحی و تولید شد،این سیستم در 2 مرحله و توسط مواد ضد عفونی کننده و اشعه یو وی به صورت هوشمند و 360 درجه تمامی قسمت های بدن فرد در حال عبور از داخل تونل را ضد عفونی کرده و فرد یا شی عبوری از داخل تونل به صورت کامل ضد عفونی شده و به هیچ عنوان حامل هیچ ویروسی روی سطح بدن یا اشیاء همراهش نمی باشد.

این سیستم به سه شیوه مرطوب و خشک توسط اتانول 70 درصد و ion salt water  و یا گاز ازون و حرارت فرد را به صورت کامل ضد عفونی کرده و سپس وارد مرحله دوم ضد عفونی یا اصطلاحا استریل میگردد.

در این مرحله فرد توسط اشعه یو وی به میزان استاندارد مورد تابش قرار گرفته و تمام سطوح لباس و بدن فرد که بدون پوشش باشد استریل می گردد.این عمل برای تمام اشیاء همراه فرد نیز به همین شیوه انجام می گیرد.

این سیستم در مدلهای مختلف و با شکلهای متفاوت و با بدنه های متفاوت عرضه شده و از پایه قیمتی 4.000.000 تومان تا 150.000.000 تومان در شرکت حافظان حریم سپاهان آماده فروش و عرضه می باشد.

بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراکز خدمات عمومی دارای تخفیف فوق العاده می باشند.

شماره تماس کارشناس فروش : 

09139889772-09130520455-09130520955

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی