مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

راهبند نفر رو پرده ای

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ojan gate | ۰ نظر

مقوله کنترل تردد فقط در حوزه کنترل تردد خودروها نمی گنجد زیرا در معابری همچون ایستگاه های مترو , هیچگونه خودرویی وجود ندارد ولی به علت ازدیاد جمعیت , باید راهی جهت کنترل عبور و مرور افراد وجود داشته باشد.

اگر بخواهیم برای کنترل رفت و آمد افراد در مکان های خاص همچون مترو از عامل های انسانی استفاده نماییم , ممکن است خطای انسانی بوجود بیاید زیرا ممکن است نگهبان ورودی در زمان هایی دقت کافی را به خرج ندهد و افراد غیر مجاز وارد محیط هایی شوند که امنیت عبور و مرور در آن مکان حرف اول را میزند . همچنین استفاده از عوامل انسانی برای این نوع کنترل ها بسیار زمان گیر و هزینه بر می باشد. پس باید به فکر راهکاری دیگر بود.

یکی از انواع راهبندهای نفر رو , راهبند های پرده ای ای می باشند. شکل ظاهری و عملکرد این نوع راهبندها به این صورت می باشد که دو گیت در طرفین مسیر قرار می گیرد و دو پره شیشه ای در این گیت ها قرار می گیرند که زمانی که نیاز باشد تا مسیر مسدود شود , این دو پره به صورت پروانه ای , مسیر را مسدود می کنند و مانع از هرگونه ورود غیر مجاز می گردد.

مدیریت فروش : ۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

 

جهت مشاهده تمامی محصولات این مجموعه روی لینک زیر کلیک نمایید :

https://hhssoc.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی