مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

سیستم ایکس ری نفرات

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

سیستم های ایکس ری را که در بخش قبل به طور کلی توضیح دادیم می توان در حوزه سیستم های ایکس ری نفر رو بسط داد.

در واقع کنترل بازرسی با استفاده از دستگاه های ایکس ری تنها منتهی به بازرسی وسایل , کالا ها و یا خودرو ها نمی شود و گاهی لازم است تا برای حفظ امنیت یک مکان خاص , افراد نیز تحت بازرسی ایکس ری قرار بگیرند .

بدین منظور شرکت نوین سازان پاسارگاد (نمایندگی انحصاری شرکت حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور) در زمینه تولید , واردات , فروش و همچنین نصب سیستم های ایکس ری (xrey) فعالیت به عمل می آورد و آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور من الجمله تهران , اصفهان , خوزستان, بوشهر ,هرمزگان, بندر عباس ,شیراز ,اراک,کرمان ,آبادان, اهواز ,مسجد سلیمان ,همدان ,شوش,شوشتر, مشهد, خراسان شمالی ,خراسان جنوبی, مازندران,گیلان ,رشت, رامسر ,لاهیجان ,ساری ,ساوه ,قزوین, مس سرچشمه ,رفسنجان, سیرجان ,تبریز,اردبیل آذربایجان غربی,آذربایجان شرقی ,کرمانشاه,کردستان,کهگیلویه و بویر احمد ,زاهدان و ..... می باشد.

سیستم های ایکس ری نفررو به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. سیستم های ایکس ری نفر رو دروازه ای

  2. سیستم های ایکس ری دستی مخصوص نفرات

 

۱. سیستم های ایکس ری نفر رو دروازه ای همانطور که از نامشان پیداست به شکل یک دروازه می باشند که افراد از زیر این دروازه عبور کرده و اگر فرد به همراه خود سلاح گرم یا مواد مخدر یا هر نوع وسیله ی غیر مجاز دیگری که قبلا برای سیستم تعریف شده باشد به همراه داشته باشد , این سیستم آلارم می دهد.

 

۲. سیستم های ایکس ری دستی مخصوص افراد از لحاظ شکل ظاهری شبیه به یک اتو می باشند و نگهبان یا بازرس این وسیله را در دست گرفته و بدن افراد را مورد بازرسی قرار می دهد . و اگر فرد به همراه خود وسیله غیر مجازی داشته باشد , سیستم در همان نقطه پنهان سازی وسیله آلارم می دهد.

 

واحد فروش : ۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

 

برای مشاهده تمامی محصولات ما روی لینک زیر کلیک بفرمایید :

https://hhssoc.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی