مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

سیستم بازرسی ایکس ری (XRey)

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

یکی دیگر از محصولات مجموعه نوین سازان پاسارگاد (نمایندگی انحصاری حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور ) سیستم های ایکس ری (XRey systems) می باشد که انواع کاربردی آن به شرح زیر است :

  • سیستم بازرسی فرودگاهی

  • سیستم بازرسی اداری

  • سیستم بازرسی خودرو

سیستم های ایکس ری معمولا شامل قسمت های زیر می باشد :

  1. تونل بازرسی کالا : این سطح کاملا توسط پرده های سربی و همچنین پنل های سرب جهت جلوگیری از تابش اشعه ایکس ری به بیرون از دستگاه محافظت می شود. سایز تونل تصویر برداری و یا بازرسی بر اساس ابعاد و اندازه وسایل و بارهایی که تصویربرداری از آنها انجام می شود طبقه بندی می شوند. این ابعاد از ۳۵*۵۵ سانتی متر شروع شده و تا حداکثر ۱۸۰*۱۸۰ سانتی متر در دستگاه های ثابت می باشد. که بر اساس طول و عرض دهانه ورودی محاسبه می شود. جهت تصویر برداری از سایزهای بزرگتر همچون تصویر برداری از کامیون و یا تریلرها از دستگاه های ویژه استفاده می شود که جهت هر مورد به صورت جداگانه و بر اساس نیاز خریدار طراحی و ساخته می شود.

  2. نوار نقاله : سطحی است که کالا و یا بار بر روی آن قرار گرفته و جهت تصویربرداری از داخل ایکس ری عبور داده می شود. در دستگاه های بزرگ که جهت تصویر برداری از بارهای بزرگ و پالت به کار گرفته می شود بجای نوار نقاله از غلتک های مخصوص استفاده می شود.

  3. ژنراتور ایکس ری : به صورت معمولی و استاندارد ژنراتور ایکس ری اشعه تابشی را به سمت بالا با زاویه ۹۰ درجه در داخل تونل بازرسی می تابانند. اکثر ژنراتورهایی که در دستگاه های ایکس ری مورد استفاده قرار می گیرند از لامپ های ایکس ری با قدرت تابشی ۱۴۰-۱۶۰ و یا ۱۸۰ کیلووات استفاده می کنند. البته در سیستم های بزرگتر این لامپ ها تا ۲۰۰ و یا حتی ۳۲۰ کیلو وات نیز میرسند.

  4. سنسورهای آشکار ساز : مجموعه سنسورهای آشکارساز از تعدادی دیود سنسور جهت اندازه گیری سطوح بالا و پایین انرژی تشکیل می شوند. این مجموعه دیودها که به صورت L شکل می باشند جهت محاسبه انرژی عبوری از کالا و یا شی داخل تونل مورد استفاده قرار می گیرند.

  5. پنل مرکزی اپراتور : توسط این پنل , اپراتور و یا استفاده کننده می تواند کلیه تنظیمات و عملیات مربوط به دستگاه ایکس ری را هدایت کند. در حقیقت توسط این پنل استفاده کننده می تواند شروع و یا خاتمه بازرسی و همچنین کلیه امکاناتی را که نرم افزار در اختیار او قرار می دهد و جهت شناسایی بهتر کالا مورد استفاده قرار می گیرد را استفاده نماید.

 

 

انواع ماشین ایکس ری :

  • ولتاژ ژنراتور

  • Dual view

  • Up shooting

  • Side shooting

  • Down shooting

 

  • ولتاژ ورودی :

میزان ولتاژ لامپ ایکس ری بسته به میزان چگالی جسم و دهانه تونل دستگاه می باشد.

به عبارت دیگر هر چه ابعاد تونل ایکس ری بزگتر باشد جهت بازبینی دقیق نیاز به ژنراتورهای قوی تر داریم ولی ذکر این نکته لازم است که اگر توان ژنراتور خیلی بالا باشد به دلیل نفو‌ذ بسیار بالا امکان تشخیص کامل تصویر از بین می رود.

 

به طور کلی جهت دستگاه های ایکس ری از ژنراتور با ولتاژ ۱۴۰ کیلو ولت در دستگاه های کوچک و ۱۶۰ تا ۱۸۰ کیلوولت در دستگاه های متوسط و بزرگ و  ۳۲۰ تا ۴۵۰ کیلوولت برای دستگاه هایی که چگالی بسیار بالایی مورد انتظار است استفاده می کنند.

 

 

  • Dual view : طراحی محل قرار گرفتن زنراتور ایکس ری به صورت عام در بخش پایینی و رو به بالا می باشد. ولو در برخی از دستگاه ها بنا به مصالحی ژنراتور در بالای دستگاه قرار گرفته و یا در پاره ای موارد در سمت راست و یا چپ دستگاه می باشد. البته در دستگاه هایی که از دو دستگاه ژنراتور Dual view استفاده شده است . موقعیت قرار گرفتن ژنراتورها یکی در پایین و دیگری در سمت چپ و یا راست و یا تلفیقی از این موارد می باشد.

 

 

  • Up shooting : در این دستگاه های ژنراتور ایکس ری در بخش پایینی تونل و به سمت بالا قرار گرفته که شامل اکثر دستگاه های ایکس ری می شود.

 

 

  • Side shooting :در دستگاه هایی که تصویر برداری به صورت جانبی انجام می شود ژنراتور ایکس ری در قسمت راست و یا چپ تسمه نقاله قرار گرفته است. در مواردی که تصویری برداری از اجسام سنگین انجام می شود معمولا تصویربرداری به صورت افقی می باشد.

 

  • Down shooting :در مقابل سیستم های تصویر برداری افقی , در دستگاه های تصویربرداری از بالا ژنراتور در بخش بالایی دستگاه سوار شده و به صورت عمودی و رو به پایین تصویری برداری از بارهای بزرگ و پالت ها استفاده می شود. استفاده آن منحصر به بخش های بار cargo می باشد.

 

 

مدیریت فروش : ۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

 

برای مشاهده تمامی محصولات ما روی لینک زیر کلیک کنید :

https://hhssoc.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی