مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

سیستم تشخیص مواد منفجره

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۳ ب.ظ | ojan gate | ۰ نظر

گیت های فلزیاب در زمینه شناسایی اجسام فلزی نظیر اسلحه بسیار تاثیرگذار می باشند , اما همانطور که بیشتر نیز بارها و بارها شاهد بوده ایم , عبور دادن دزدکی سلاح گرم به آن سوی گیت در صورت نیاز غیر ممکن نمی باشد , صرفه نظر از مشکلات این روش در زمینه نیاز به تحول تمامی اجسام فلزی نظیر کلید و ... و دریافت دوباره آنها پس از عبور از دروازه شناسایی  مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان , یکی از کمپانی های فعال در زمینه ی طراحی و توسعه سیستم های تشخیص انواع سلاح گرم و سیستم های تشخیص مواد مخدر در سراسر کشور آماده ارایه خدمت به تمامی هم وطنان عزیز در سراسر کشور و تمامی استان ها نظیر استان های : تهران , اصفهان , فارس , آذربایجان غربی ,آذربایجان شرقی , اردبیل,کهگلیویه و بویراحمد , هرمزگان ,خراسان شمالی , خراسان رضوی ,خراسان جنوبی , رشت , مازندران , گلستان , سیستان و بلوچستان , مرکزی و ..... می باشد.

سیستم های تشخیص سلاح مجموعه حافظان حریم سپاهان , به توسعه نوعی هوش مصنوعی منحصر به فرد پرداخته است که با اعمال در سیستم های امنیتی قادر است تا اسلحه و مهمات جنگی را بدون نیاز به دسترسی فیزیکی شناسایی نماید. 

روش عملکرد سیستم های تشخیص سلاح گرم که در واقع همان سیستم های ایکس ری می باشند , به این صورت است که یک اشعه به سمت شی (همان سلاح گرم) تابانده می شود و طیف بازگشتی از شی , مشخص می کند که شی چه نوع سلاح گرمی می باشد.

لازم به ذکر است که سیستم های تشخیص سلاح گرم در انواع خودرویی , نفر رو و همچنین مخصوص اشیا (مدل های چمدانی در فرودگاه) قابل تولید می باشند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و فروش محصول با این شماره تماس بگیرید :

۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

برای مشاهده محصولات مجموعه ما روی لینک زیر کلیک کنید :

https://hhssoc.com

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی