مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

فروش ویژه راه بند با ۲۰٪ تخفیف

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

راهبند چیست ؟

راه بند عموما به دستگاهی اطلاق می گردد که وظیفه ی آن ایجاد سد معبر جهت ایجاد نظم و امنیت در مبحث کنترل تردد می باشد. راه بند در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد و با توجه به محل مورد نظر , نوع آن تعیین می گردد.

راه بند ها معمولا به نام های گیت تردد , یا گیت یا راهبند و یا کنترل تردد نیز شناخته می شوند.

در اینجا انواع راه بندهای تولیدی ترافیکی را عنوان خواهیم نمود.

راه بند بازویی یا راه بند پارکینگ : که در دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیکی طراحی و تولید می گردد.

تفاوت راه بند هیدرولیکی با راه بند الکترومکانیکی در مکانیزم ساخت آهاست و راه بندهای هیدرولیکی نسبت به راه بند های الکترومکانیکی دارای قدرت بیشتری می باشند.

راه بندهای الکترومکانیکی مجموعه نوین سازان پاسارگاد دارای بازوی ۲ الی ۶ متری بوده و تردد تا ۱۲۰۰ مرتبه در طول شبانه روز را پشتیبانی می کنند و راه بندهای هیدرولیکی مجموعه ما , قابلیت تردد نا محدود داشته و مدل های سریع آن می توانند در عرض ۱ ثانیه باز شوند .

 

راه بند های بولارد یا راه بند های ستونی : این نوع راه بند ها در دو نوع ترافیکی و امنیتی طراحی و تولید می شوند که نوع امنیتی آن بسیار مقاوم می باشد و قابلیت کارکرد در عرض ۱ ثانیه را دارد. این نوع راه بند ها شکلی ستونی دارند.

 

راه بند آکاردءونی : به آن دسته از راه بند ها گفته می شود که به صورت ریلی باز یا بسته می شوند و شکلی میله ای یا فنسی دارند. این نوع راهبند ها در دو مدل دستی و یا اتومات طراحی و تولید می گردند.

راه بند های امنیتی : این راه بند های در پست های قبلی به طور مفصل تشریح شده اند.

 

مدیریت فروش :

۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

 

جهت مشاهده نمونه پروژه های انجام شده توسط مجموعه ما , و یا اطلاع از مشخصات فنی محصولات , روی لینک زیر کلیک کنید :

https://hhssoc.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی