مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

فروش انواع راه بند

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

آیا به دنبال گیت تردد یا راهبند پارکینگ با کیفیت و با قابلیت تردد نامحدود در طول شبانه روز می گردید ؟ آیا برایتان مهم است راهبندی که خریداری می کنید دارای گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش باشد ؟

شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در زمینه تولید انواع راهبند های پارکینگی و یا گیت های تردد در سراسر کشور می باشد که با سابقه درخشان خود در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی طی یک دهه اخیر توانسته خود را در عرصه جهانی مطرح نماید.

تولید با کیفیت ترین و پرسرعت ترین سیستم های کنترل تردد با ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ضمانت کار ماست.

همچنین فعالیت اختصاصی این شرکت در زمینه تولید انواع راه بند امنیتی دفنی و سطحی و راه بند های امنیتی تایر کیلر را می توانید در رزومه کاری این شرکت مشاهده نمایید و جهت مشاهده نمونه کارهای ما چه در زمینه ی راهبندهای پارکینگی و چه راه بند های امنیتی روی این لینک کلیک نمایید. 

https://hhssoc.com/project/ 

همچنین این شرکت در زمیه تولید سیستم های فوق امنیتی همچون 

  • سیستم های ایکس ری

  • سیستم تشخیص مواد منفجره

  • گیت های فلزیاب

  • گیت های نفررواسکنر اثر انگشت

  • سیستم تشخیص چهره

  • سیستم تشخیص کارت

و .....

 

واحد فروش :

۰۹۱۳۰۵۲۰۹۵۵

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی