مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

فروش راهبند آکاردئونی در همدان

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۵ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

راهبند آکاردئونی

راهبند ها از اهمیت ویژه ای در حفظ امنیتی و کنترل عبور و مرور دارند.یکی از انواع این راهبند ها راهبند آکاردئونی می باشد .

راهبند آکاردئونی ساز و کاری شبیه به آکاردئون دارد و با باز و بست کردن یک معبر موجب مسدود کردن یک مسیر میشود .راهبند های آکاردئونی از لحاظ زیبایی به عنوان راهبند تشریفاتی نیز استفاده میشود .سازه راهبند آکاردئونی میتواند هم ازجنس استیل و هم فولاد باشد . راهبند آکاردئونی در حالت استاندارد دستی 20 کیلوگرم وزن دارد  و به راحتی transportable است و این بزرگترین وجه متمایز راهبند آکاردئونی نسبت به سایر راهبند های امنیتی می باشد.راهبند های آکاردئونی در دو تیپ اتومات و دستی قابل ساخت می باشند.

راهبند آکاردئونی شامل واحدهای هایی است که می‌توانند به هم متصل شوند.و به راحتی می تواند یه معبر به طول 30 متر را بصورت یکپارچه مسدود کند، طراحی مدرن این مدل راهبند این قابلیت را ایجاد کرده که بتوانیم هم به عنوان راهبند تشریفاتی و هم بعنوان راهبند ترافیکی و امنیتی از آن استفاده کنیم.

با استفاده از مونیتوری که بروی دستگاه نصب شده است شمامیتواینم هر نوشته ای را بروی این صفحه نشان دهید.

موتور قدرتمند و منحصر به فرد راهبند آکاردئونی منجر به سریعتر بسته شدن دستگاه می شود.

با استفاده چشمی مقابله با برخورد مادون قرمز این دستگاه، در صورتی که فردی و یا خودرویی در مسیر حرکت اکاردئون قرار گرفته باشد و راهبند در خال بسته شدن باشد،در فاصله 10سانتی از جسم یا فرد راهبند متوقف شده و با حرکت عکس به عقب بر میگردد و مانع از بخورد میشود.

این مدل از راهبند دارای پنل کنترل نگهبانی و ریموت کنترل برای امکان دسترسی از راه دور میباشد.

شرکت فنی مهندسی آگسا

شرکت فنی مهندسی آگسا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده سیستم های امنیتی است که در سراسر ایران به مشتریان سیستم‌های امنیتی خدمات رسانی می‌کند. این شرکت در استان اصفهان مستقر است، شرکت فنی مهندسی آگسا به وسیله ماشین‌های مکانیکی، خطوط تولید مدرن و راهکارهای مبتنی بر فن‌آوری نوآورانه سعی برتولید انواع راهبند های امنیتی و ترافیکی از قبیل انواع راهبند های بازویی و راهبندهای دفنی عمیق و سطحی با بالاترین استانداردهای و با سیاست قیمتی رقابتی، اعتماد مشتریان خود را در سرتاسر ایران به دست آورده است.

چرا آگسا؟

هدف اصلی ما در این شرکت رضایت مشتریان ماست؛ به همین دلیل است که ما مشهورترین تولید کننده راهبند های ضد انتحاری و ضد تروریستی در ایران هستیم.

گروه فنی مهندسی آگسا مشتریان خود را با مناسب‌ترین محصولات برای متناسب کردن نیازهایشان فراهم می‌کند.

سال‌ها تجربه در تولید و هزاران پروژه تحقق یافته از سراسر ایران به ما آگاهی و توانایی ایجاد راه‌حل‌های امنیتی پیچیده در سطوح مختلف حفاظت و ارعاب می‌دهد.

علاوه بر پیشنهاد استاندارد، شرکت آگسا گیت های نفررو، حصارها و انواع سیستم های  کنترل دسترسی را تولید کرده است. ما می‌توانیم با نیازها و انتظارات مشتریان خود سر و کار داشته باشیم. ما  توانسته ایم رضایت تمام مشتریان  خود را در سراسر ایران جلب کرده ایم.

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید

شرکت فنی مهندسی آگسا

 

فروش راهبند آکاردئونی در همدان،نصب و راه اندازی انواع راهبند در همدان، خرید راهبند امنیتی، راهبند، فروش سیستم کنترل تردد در همدان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی