مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

نصب و فروش راهبند امنیتی در ملایر همدان

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ق.ظ | ojan gate | ۰ نظر

راهبند های جاده ای

راهبند های جاده جهت کنترل تردد و نظم بخشیدن به تردد خودروها در عوارضی ها، پارکینگها و ورودی شرکتها و ادارات استفاده شده اند.و برای تامین امنیت بالا در به عنوان مانع حرکتی  و مسدود کننده  مسیر در مناطقی که دارای سطح امنیتی بالا هستند استفاده می شوند.

راهبند های امنیتی جاده ای استاندارد به عنوان یک مسدودکننده جاده ای با درجه حساسیت بالا رتبه بندی شده که به منظور جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری استفاده می شود.

هر یک از این راهبند های جاده ای دارای بالاترین استانداردهای ممکن بوده اند و هر تغییری در شکل ظاهری آنها بر اساس کاربرد آنها در مناطق مختلف بوده است.

شکل های راهبند های امنیتی بر اساس سطح حفاظت مورد نیاز مشتریان متفاوت است. از مسدود کننده جاده بسیار سنگین میتوان راهبند امنیتی AG_ZE1800T  را میتوان نام برد.

راهبند امنیتی AG-ZE1800T

راهبند امنیتی زلزال

 طراحی شده جهت جلوگیری خودروهای انتحاری (سبک و سنگین )و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر و به علت داشتم سرنیزه بر روی بدنه این دستگاه قادرند از ورود تانک و خودروی زرهی جلوگیری کنند. استفاده به عنوان سنکگر اتوماتیک و نصب سلاح اتومات از قابلیت های ویژه این راهبند میباشد.

شرکت فنی مهندسی آگسا بزرگترین تولید کننده . عرضه کننده انواع راهبند امنیتی و ترافیکی در ایران با دارا بودن کادر مجرب نصب و تولید فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده و با پیشرفت علم فناوری توان کیفی و تولید خود را بصورت نامحدود مورد افزایش قرار داده است.

از جمله تولیدات این شرکت عبارتند از:

  1. انواع راهبند بازویی الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیک
  2. انواع راهبند امنیتی دفنی در تیپ های مختلف
  3. انواع گیت نفررو و کانتینری
  4. انواع سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر
  5. سامانه ایکس ری نفررو و چمدانیو کانتینری

کلیه محصولات این شرکت دارای دوسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

شرکت فنی مهندسی آگسا

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955

  • ojan gate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی