مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

امنیت بسیار بالا با اثر مسدود کننده بولاردها در نهاوند


شرکت فنی مهندسی آگسا، بسته به نیازهای امنیتی، بولاردهای متحرک یا ثابت مختلفی را برای سایت ها و اماکن عمومی ارائه می دهد. عابران پیاده ممکن است بدون مانع وارد شوند اما وسایل نقلیه امکان تردد را ندارند.

بولارد های اتوماتیک تولیدی شرکت آگسا  با بهترین نسبت کیفیت و قیمت هستند. مدل‌های فعلی نتیجه توسعه بیش از 10 سال تجربه و نوآوری هستند، این مجموعه از محصولات در مناطق پر رفت و آمد مانند بازار ها بسیار پر کاربرد و با دوام هستند . و دلیل استفاده از این نوع راهبند ها و استقبال از آنها به دلیل قدمت تارخی استفاده از بولارد است.
تمام بولارد ها از ساختار مقاوم برخوردار هستند. به دلیل طراحی مدرن، بولاردها می توانند در محیط داخلی شهر برای امنیت شهر و مدیریت ترافیک استفاده شوند.
بولاردهای اتوماتیک دارای سرعت عملکرد بالا و عمق حفاری کم می باشند. بولاردهای ما عملکرد قابل اطمینان را ارائه می دهند و البته هزینه تعمیر و نگهداری کمی دارند. بولاردهای اتوماتیک در موقعیت مورد نظر پایین آمده و اجازه عبور وسائل نقلیه در هر کلاس را می دهند.

بولاردهای اتوماتیک امنیتی

 

بولاردهای اتوماتیک امنیتی برای جلوگیری از دسترسی وسایل نقلیه غیر مجاز به مناطق امن طراحی شده‌اند و بالاترین سطح حفاظت ضد تروریستی را فراهم می‌کنند. این نوع راهبند های امنیتی در مناطق پرخطر(مانند زیرساخت‌های نظامی، موسسات دولتی یا مکان‌های عمومی ماننداستادیوم‌ها، و غیره) که احتمال  حمله وسایل نقلیه سبک یا سنگین وجود دارد نصب میشوند. این سیستم قابلیت نصب به انواع سیستم کنترل تردد را دارد.

مشخصه‌های بولارد:

  1.     سرعت بالا و پایین، اطمینان از ایمنی هم پیاده و هم سواران موتور و دوچرخه
  2.     سازگار با سیستم‌های کنترل تردد و سایر سیستم‌های مدیریتی در ایجاد نظم کنترل عبور و مرور.
  3.     مناسب برای افزایش و یا کاهش آوردن سرعت، تضمین ایمنی هم عابران پیاده و موتور و دوچرخه
  4.    دارای ip65 ، نیازی به سیستم زه‌کشی آب اضافی ندارد.
  5.    دارای  نور هشدار LEDبادوام
  6.    ترکیبی از مقاومت و زیبایی
  7.   دامنه وسیعی از لوازم جانبی اختیاری، اجازه دادن به کاربر برای سفارشی کردن پیکربندی سیستم آن‌ها.

خدمات جامع همکاری نزدیک با مشتریان ما
ما خدماتی برای راهبند های امنیتی بسته به نیازهای فردی مشتری ارائه می دهیم. و ما از همان ابتدا تمرکز ویژه ای روی یک روند صاف داریم. برای پاسخگویی به تمام خواسته های مشتریان ، ما یک تیم کاملاً آموزش دیده داریم. آنها متخصص در زمینه مکانیک ، الکترونیک و هیدرولیک و همچنین در فن آوری مدرن برنامه ریزی آموزش دیده اند.
نصب و نگهداری نیروهای متخصص و کاملاً آموزش دیده انجام می شود. در شرایط خاص ، ما همچنین می توانیم از طریق مجموعه تکنسین هایی که در سرتاسر ایران  داریم، پشتیبانی کلیه محصولات خود را انجام دهیم.

پروژه هاوتجربه فراوان در ارائه راه حل های امنیت فیزیکی
با بیش از صدها پروژه امنیتی تحویل و نصب شده در سطح کشور ، ما تلاش می کنیم از مفهوم و مشخصات اولیه تا تحویل و پشتیبانی از سیستم های خود با مشتریان خود همکاری نزدیک داشته باشیم.
وابسته به نیاز مشتری می توانیم راه حل های منحصر به فردی را برای مشتریان خود طراحی کنیم تا نیازهای خاص آنها را برآورده کنیم. مدل کسب و کار ما را قادر می سازد تا بر سه پیشنهاد اصلی خدمات خود متمرکز شویم: مفهوم ، تحویل و پشتیبانی.

با توجه به ماهیت حساس نصب ما،  ما نمی توانیم در مورد پروژه هایمان خیلی دقیق باشیم اما در صورت درخواست می توانیم منابع و نمونه هایی از نصب سیستم خود را ارائه دهیم.

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955

 

  • ojan gate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی