مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

مسدود کننده های جاده برای چه منظور استفاده می شوند؟

پروژه نیروگاه رامین اهواز

مسدود کننده‌های جاده، دستگاه‌های امنیتی هستند که پیش از دروازه نصب می‌شوند و مانع از ورورد خودروهای غیر مجاز می‌شوند. هدف اصلی مسدودکننده های جاده این است که وسیله نقلیه دشمن را متوقف می کند تا آن‌ها نتوانند به مناطق حفاظت شده وارد شوند. علاوه بر این، ایست‌های بازرسی برای کنترل ورودی‌ها استفاده می‌شوند، قبل از باز کردن مسدود کننده جاده قابلیت کنترل افرادی که قصد ورود دارند را کنترل کند.

مسدود کننده‌های جاده کجا باید استفاده شوند؟

موانع جاده‌ای در جاهایی که بالاترین سطح امنیتی مورد نیاز است استفاده می‌شود،مانند: سفارتخانه‌ها، فرودگاه‌ها، ساختمان‌های دولتی، نظامی، نیروهای ویژه و غیره.

ساخت‌وساز با دوام، ورود خودروهای غیر وجاز را متوقف کرده و باعث افزایش طول عمر  مسدود کننده راه می شود. طراحی بلوک کننده‌های جاده‌ای دارای بالاترین کیفیت است، زیرا به زندگی افراد زیادی بستگی دارد. به همین دلیل در شرکت فنی مهندسی آگسا اولویت ما کیفیت دسنگاه ها است. مسدود کننده‌های جاده‌ای ما از بالاترین کیفیت ساخته شده‌اند که حتی پس از زمان برخورد نیز قابلیت باز و بست کردن مسیر را نیز دارد.

توزیع کیفیت

در نگاه اول، زمانی که کیفیت ساخت دستگاه را با سایر شرکت های تولیدی مقایسه می کنید می‌توانید ساختار قوی دستگاه ها را ببینید. ما هیچ وقت از قطعات و لوازم یدکی ضعیف در ساخت دستگاه استفاده نمی کنیم, راهبند های امنیتی دفنی تولید شده در شرکت قابلیت تحمل 250 بار فشار را دارند و قابلیت تحمل برخورد ضربه جسم سخت با وزن 10 تن و سرعت 80کیلومتر بر ساعت را دارد. ساخت‌وساز بادوام, استفاده از متریال با کیفیت بالا و ارائه خدمات پس از فروش باعث شده ما بتوانیم مشتریان زیادی را در سرتاسر کشور بپذیریم.

شرکت فنی مهندسی آگسا از سال 1390 با تکیه بر دانش روز دنیا فعالیت خود را در ساخت انواع راهبند های امنیتی و ترافیکی آغاز نموده و توانسته نیاز مشتریان خود را در سرتاسر کشور بر آورده کند .

محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

  1. راهبند های بازویی الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی
  2. راهبند های امنیتی دفنی در تیپ های مختلف
  3. انواع گیت نفررو و خودرویی
  4. سامانه ایکس ری در سه مدل چمدانی، خودرویی، کانتینری
  5. سامانه فلز یاب دستی یا راکتی
  6. سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر

همچنین این شرکت با گردآوری سایر برندها مانند سیماران، بتا، فادینی، کانه گیت، گلدن گیت، فک، نایس و ... توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را برآورده نماید .

جهت مشاهده سایر محصولات بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

شرکت فنی مهندسی آگسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:مهندس عظیمی

تلفن:09130520955

  • ojan gate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی