مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

مرکز تخصصی فروش انواع راهبندهای خودرویی و نفرو

تولید,فروش و نصب انواع راهبند در سراسر کشور

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولیدکننده داخلی انواع سیستم های کنترل تردد نظیر راهبندهای الکترومکانیکی و هیدرولیکی و همچنین سیستم های بایومتریک (نظیر سیستم های تشخیص اثر انگشت و سیستم های تشخیص چهره) و انواع سیستم های پارکینگ های هوشمند و سیستم های کنترل نگهبانی آماده خدمت دهی به تمامی هم میهنان عزیز کشور در تمامی نقاط می باشد.

استفاده از راهبند بازویی در جزیره قشم

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ojan gate | ۰ نظر

استفاده از راهبند بازویی اتومات ؟

راهبند بازویی

راهبند های بازویی اتوماتیک، راه حلی ساده و کارآمد برای کنترل ترافیک خودکار برای حوزه‌هایی که در آن مدیریت ترافیک مورد نیاز است می باشد.

راهبند بازویی اتوماتیک، راه بسیار خوبی برای حفظ کنترل ترافیک است. این مانع در موقعیت‌های باز و بسته یک دامنه اختیاری ایجاد امنیتی فراهم میکند..

هنگامی که به دنبال متخصصان سیستم های کنترل دسترسی ترافیکی و امنیتی هستید، متخصصین حوزه فروش و کارشناسان مرتبط در این حوزه کاری، محصولاتی متناسب با نوع نیاز و قابل اعتماد را بر اساس نیاز شما معرفی می کنند.

علاوه بر آن شما نیاز به دستگاهی و سیستمی دارید که تعامل کاربران با آن آسان باشد.

آگاهی از از استفاده و خرید سخت افزار های با کیفیت بالا و قابل اطمینان ثابت کرده است که یک عمر مفید و طولانی را فراهم می کند.

راهبند های بازویی شرکت فنی مهندسی آگسا با قلب تپنده پر قدرت 200 واتی و گیربکس تخصصی جهت استفاده برای تردد های نامحدود مورد استفاده قرار می گیرد .

راهبند های بازوئی آگسا در سه تیپ متفاوت با توان های موتور و گیربکس متفاوت تولید میشود .

مسدود کننده های جاده ای آگسا قابلیت اتصال به انواع سیستم های  کنترل تردد را دارا می باشند

جنس بدنه راهبند های بازویی از فولاد می باشد و نوع رنگ بدنه الکترواستاتیک کوره ای می باشد .

راهبند های بازویی  برای کنترل حرکت وسایل نقلیه به داخل یا خارج از مناطق محدود نصب می شوند و در پیش‌گیری از دسترسی به عابران موثر نیستند.

شرکت فنی مهندسی آگسا:

شرکت فنی مهندسی آگسا بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع سیستم کنترل تردد در ایران با بیش از 10 سال سابقه توانسته نیاز مشتریان سیستم های امنیتی را در سرتاسر ایران برآورده نماید.

هدف اصلی این شرکت رضایت مشتریان میباشد؛ به همین دلیل است که شرکت فنی مهندسی آگسا مشهورترین تولید کننده راهبند های ضد انتحاری و ضد تروریستی در ایران است.

گروه فنی مهندسی آگسا مشتریان خود را با مناسب‌ترین محصولات که متناسب با نیازهایشان باشد آشنا میکند

سال‌ها تجربه در تولید و هزاران پروژه تحقق یافته از سراسر ایران به ما این  توانایی را داده است که در زمینه های امنیتی در سطوح مختلف بتوانیم نیاز مشتریان خود را برطرف کنیم.

این شرکت با گرد آوری سایر محصولات از جمله بتا، سیماران، فادینی، کانه گیت، نایس و ... توانسته نیاز شما مشتریان گرامی را برطرزف نماید.

علاوه بر آن، شرکت آگسا گیت های نفررو، راهبند های اتومات بازویی و انواع سیستم های  کنترل دسترسی را تولید کرده است. ما می‌توانیم با نیازها و انتظارات مشتریان خود سر و کار داشته باشیم. ما  توانسته ایم رضایت تمام مشتریان  خود را در سراسر ایران جلب کرده ایم.

جهت مشاهده سایر محصولاتن بر روی لینک زیر کلیک فرمایید

شرکت فنی مهندسی آگسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش :مهندس عظیمی

تلفن :09130520955

 

  • ojan gate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی